Hoi allemaal,
Het is alweer tijd voor het kleurenkaartenteam om in actie te
komen. En deze schakel is de opdracht om de kleur
oranje (overgebleven van de vorige schakel) te combineren met
zilver. Ik was meteen gewonnen voor het idee.
Ik heb twee heel verschillende kaartjes gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden maar vooral ben
ik benieuwd naar wat jullie gemaakt hebben.
Hi everyone,
It's already time again for the colour chain to get in action.
As I explained before every month you have to create something
with two given colours. Last month it was light blue in combination
with orange. For this month the orange stays (after all it's called a chain)
and silver is added. So next month the silver will stay and will be combined
with a new colour and so on and so on every month.
It's so much fun you guys should take part too. I'm curious to know
what you think of my cards but mostly I am looking foreward to see
what the other participants have made.
Ik heb oranje kaartkarton gebruikt maar ook oranje tinten van distress
inkt voor het midden paneel. Daarop heb ik een achtergrond
stempel gezet en verwarmd met zilver detail embossing poeder.
Op de kleine vierkantjes heb ik eerst gestempeld met Versafine
Habanero en dan gestempeld met versamark en weer zilver
embossing poeder gebruikt.
I have used orange cardstock but also inks. The middle panel
I coloured with orange tones Distress Inkand then stamped
a background and heat set this with silver detail embossing powder.
On the little squares I stamped with orange Versafine Habanero
and then again heat set with silver detail powder the script.
En hier is mijn tweede kaartje. Ook hier distress inkten
gebruikt en zilver embossing poeder. Mijn tekstje is ook
met zilver detail embossing poeder gedaan.
And here's my second card. Again I used distress inks and
silver detail embossing powder. My sentiment is also heat set with
the silver detail powder.
Voor een volledige lijst van alle deelnemers met link om naar hun blog
te gaan verwijs ik je naar Martina's blog HIER
For a full list of all the participants with a link to their blog/card
you have to go to Martina's blog HERE
Dank je wel om langs te komen en een berichtje achter te
laten ook de kleurenschakel collega's dank je wel.
Groetjes, Veerle x
Thanks for visiting and for leaving me a little comment.
Hugs, Veerle x