Volgers

vrijdag 12 februari 2016

Beurs Antwerpen deel 2/Craft Show Antwerp part 2

Hallo blogvrienden,
 
 
Deze blogpost heb ik gisteren avond laat nog geschreven en vandaag
online laten gaan. Wanneer jullie dit lezen ben ik al bezig aan
dag 2 van de beurs in Antwerpen.
Gisteren (donderdag) was een hele goede dag, veel enthousiaste
workshoppers gehad en de dag is omgevlogen. Om 10u is de beurs
open gegaan en toen was ik net aan een koek en koffietje begonnen, ja
ook een (droge) koek, had heel vroeg een mini ontbijt genomen en dus had ik
al terug honger. Maar ik had al meteen de eerste workshopper dus koffie koud
geworden. Ben eigenlijk zo goed als constant bezig geweest want van mijn
broodje heb ik ook maar 1 hap kunnen nemen en dat heb ik pas om 17u30 na
mijn laatste klantje verder kunnen opeten. Maar ik heb ook geen honger gevoel
gehad hoor, je aandacht is zo gefocust. Ik heb zelfs 1 dappere man gehad
die een workshop heeft gevolgd. Hij had s'morgens een hele tijd staan kijken en
s'avonds toen de grote storm gaan liggen was waagde hij zijn kans. Leuk hé ?
Op naar dag 2 dus. Hieronder nog enkele foto's van mijn opgekuist standje en
van enkele leuke, enthousiaste workshop dames.
 
Hi blog friends,
 
I wrote this blogpost yesterday evening late and set it to go online today.
When you read this I have started day 2 on the craft show.
Yesterday (thursday) was a very good day, lots of enthousiastic
workshoppers and the day flew by so fast. At 10 am the doors opened and I
had just poured out a cup of coffee and taken a dry biscuit. Yes also a biscuit since
I had taken a mini mini breackfast very early I already was hungry again.
But soon after that I already had my first candidate, so the coffee got cold.
Actually I've been bussy the whole day, my sandwich at 1:30 was left aside too.
No time to eat, but I haven't been hungry either, you are so focust on the job.
I even had one very brave man who followed a workshop. He had been watching
over the shoulder of some ladies in the morning and near the evening he
took his chance and joined in. Nice huh ?
So onto day 2. Here are some pic's of my cleaned up boot this morning and
of some lovely enthousiastic ladies.
 





 
 
Fijne dag nog, groetjes en tot later, Veerle x
 
Have a great day, see you later, hugs Veerle x
 
 


13 opmerkingen:

Mrs A. zei

The ladies makes are all lovelyand do i spy a butterfly on one!! hugs Mrs A.

Dora zei

jij vandaag ook een fijne dag! Ziet er goed uit!! Succes

aussie aNNie zei

This looks like a fab setup.xx

Laine zei

Looks like fun Veerle!
xx

Antoinette Voorn zei

Wat een gezellige beurs Veerle! En super stoer dat je man ook een kansje gewaagd heeft hihihi.

Brenda zei

Oh Veerle, sounds like your workshop is going so well!!!! I'm so happy for you. I love that a man watched for a while and then jumped in too, how fabulous is that?? Quite the tribute to your teaching skills my friend. Hugs, Brenda

Unknown zei

Great pictures, so glad you are enjoying the craft fair and passing on your talent. Hugs Jennifer xx

KarinsArtScrap zei

ziet er gezellig uit Veerle
Gr Karin

Fikreta zei

wonderful pictures!
have fun!
Bad Kitty's Craftroom
>^.^<

Rosina zei

En dan is nu de 2e beursdag ook alweer voorbij ...en hopelijk net zo goed verlopen als die van gisteren ....een hele gave stand heb je ...en ook nog enthousiaste dames erbij...jouw dag kon niet meer stuk...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Liz zei

Thanks for sharing your pictures. Looks like everyone had a good time being creative. xx

Gerrina zei

Ziet er echt verzorgt uit! En heerlijk als de mensen lekker aanschuiven en enthousiast zijn! Succes verder! Groetjes, Gerrina

Pamellia zei

Wow your booth looks great Veerle and it looks like your workshop is a real hit!! Have fun! hugs :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...