Volgers

vrijdag 3 november 2017

Hobbymaatjesdag

Hallo,

Jullie hebben me even niet gezien hier, afgelopen zondag was ik in Best om workshops te geven op de 20e editie van de Hobbymaatjesdag. Dinsdag heb ik tot bijna 19u30 in het ziekenhuis in Leuven geweest voor de lange eerste reeks metingen. En nu ben ik volop de workshop aan het voorbereiden voor November. Maar ik wilde jullie toch snel wat sfeerbeelden geven van de maatjesdag.

Hello friends,

I have been MIA for a while, last sunday I was a whole day in Holland to give workshops on the 20th edition of the hobby buddy day. Tuesday I have been in the hospital until almost 7u30 PM for pre-tests and measurings before the op. And now I am full speed preparing my november workshop. But I wanted to show you some foto's from last sunday.


De eerste workshop die ik gegeven heb was het Mini Note Book deze kon je maken in Vintage stijl of bloemen. deze workshop heb ik tweemaal gegeven.

The first workshop I gave was this mini Note Book in two versions Vintage or Flowers. I gave this workshops twice.









En dan de derde workshop was op aanvraag, dat was deze Bloemen pop-up kaart in twee versies. Hier zie je de blauwe.

And then the thirth workshop was on request and was this flower pop-up card in two versions. This one is the blue version.




Of hier de gele versie.

Or here the yellow version


En dan heb ik nog enkele sfeer beelden van de dag zelf.
And here are some pic's from the day itself.


Ik ben altijd maar aan het uitleggen...
I'm always talking, talking....








Iedereen was zo geconcentreerd en ijverig aan het werken.

Everyone was so concentrated and working zealous.

Tot hier deze snelle blogpost, ik probeer vanavond nog een rondje te maken bij jullie. Groetjes, Veerle x

So far for my quick blog post, I will try to make my round in blogland tonight. Hugs Veerle x

11 opmerkingen:

aussie aNNie zei

LOVE this post and LOVE the flower pop up card...oh how I wish I lived over there and could learn how to make that one...up my street.xxxHave a lovely weekend.♥
[aNNie]

Fikreta zei

love it!
love all photos looks like it was so great time!
lots of hugs

lenywim35 zei

Leuke sfeerimpressie. Mooie projecten. grts leny

KarinsArtScrap zei

hele leuke en mooie projecten Veerle en leuke foto's.
Gr Karin

Margreet zei

Ik had je idd al gemist.
Wat een mooie creaties voor de workhops, Veerle....leuke foto's...en druk bezocht!
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Leuke workshops heb je gegeven, ik vind de popup kaart heel apart. Leuke foto's van de ijverige dames,
groetjes
Ans

Sarah zei

Wow, these are spectacular Veerle xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie items had je om te maken tijdens de workshop Veerle. Het ziet er zeer verzorgd uit en aan de hoge concentratie van de dames te zien viel het zeker in de smaak. Leuk om dat met ons te delen. Gaat het goed met je?
Lieve groetjes Miranda

Sue zei

These are amazing Veerle!!! hugs Sue x

Iefje Ceulemans zei

Prachtige bloemenkaarten! Niet gewoon een bloemetje maar een hele bos :-) Grtjs, Iefje

Barb zei

What a lovely post Veerle. Your workshop looks great fun. Your notebooks are beautiful and would make lovely gifts. The pop up flowers are really pretty. Barbxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...