Volgers

woensdag 27 december 2017

Operation update 2 + KKT Card

Hallo allemaal,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes en beterschaps wensen op mijn vorige blog post. Sinds mijn vorige blogpost is mijn toestand onveranderd gebleven. Nog steeds opgezwollen, nog steeds vrij veel pijn en nog steeds is praten en eten moeilijk en pijnlijk. Het heeft echt zijn tijd nodig.

Hi everyone,

I want to thank you all for your sweet messages and get well messages on my previous blog post. Since that post my condition hasn't changed a bit. I am still very swollen, I still have pain and talking & eating is still painful and difficult. It just needs time.

Vorige week wilde ik proberen om eens een kaartje te maken en ik besloot om op Martina's blog te gaan kijken naar de nieuwe kleurencombi. Het zou spijtig zijn dat ik deze maand zou moeten overslaan, dit is al het 2e jaar dat ik elke maand heb meegedaan.

Last week I wanted to try to make a card so I decided to go and have a look on Martina's blog to find out what the new colour combo is. For the past 2 years I joined in every single month and it would be sad to miss out this last month.

Over andere dag heb ik dan een kaartje proberen te maken en zo heb ik er drie afgekregen. Maar het niet van mijn beste werk. Maar gezien de omstandigheden denk ik dat jullie dit wel door de vingers zien, niet ?

Every other day I tried to make a card and so I finished three cards. It is far from my best work but considering the circumstances I think you'll all forgive me for that, not ?

De opdracht is dus rood + zilver hier zijn mijn maaksels.
The colours we have to use are red + silver so here are mine.


Dit is de eerste kaart die ik maakte. Ik heb op aquarell papier rood aangebracht met een Nuvo Aqua flow marker en water. Daarna heb ik de mandala erop gestempeld met embossing inkt en verhit met zilver embossing poeder. Ook de tekst is met zilver embossing poeder gedaan.

This is the first card I made. With the red Nuvo Aqua Flow marker and water I added red colour to water colour paper. Then I stamped the mandala with embossing ink and heat set with silver EP. The sentiment is also done with silver EP


Dit is de tweede kaart die ik maakte. Normaal zou ik niet zoveel wit gebruiken want dat is al te gemakkelijk maar nu vergeven jullie me dit vast wel. 

This is the second card I made.


De takjes zijn bewerkt met rood embossing poeder. De bloemen zijn bewerkt met zilver embossing poeder en opgevuld met Nuvo glitter drops Rubby slippers.

The leaves are covered with red embossing powder. The flowers with silver embossing powder and the flower leaves are filled in with Nuvo glitter drops ruby slippers.


De derde die ik maakte is met drie rode kleuren distress oxide gedaan. Voor de ruiten had ik een distress oxide zwart gemengd op mijn mat met de rode inkt zo wilde ik een donkerder rood verkrijgen om wat contrast te kunnen hebben. Helaas had ik te veel zwarte inkt genomen en nu lijkt het of de ruiten gewoon zwart zijn, maar dat is dus niet. Lavinia stempels erop gestempeld met zwart en met zilver embossing poeder.

For my thirth card I used 3 colours of distress oxide. I had mixed red with black oxide to get a darker red colour but unfortunately I used too much black. So now it looks as if the diamonds are plain black but that is not. I stamped some Lavinia stamps in black and some with silver embossing powder.


De twee bloemen zijn bewerkt met zilver embossing poeder.

The two flowers are done with silver EP.


De cirkels zijn ook met zilver embossing poeder gedaan.

The circles are also done with silver EP.

Willen jullie de creaties zien van alle andere deelnemers? 
Klik dan HIER om naar Martina's blog te gaan daar staat de lijst van de deelnemers met link naar hun blog.

Would you like to see the creations of all the other participants?
Click HERE to go to Martina's blog. There you'll find the complete list with a link to their blog.

Ik ga proberen om langs te komen bij jullie en een berichtje achter te laten. Alvast bedankt voor jullie bezoekje en berichtje.
Liefs, Veerle x

I will try to visit you guys today and leave some love on your blogs. Thank you for stopping by and leaving me a comment.
Hugs Veerle x




34 opmerkingen:

Lia zei

Hallo Veerle, ik heb helemaal gemist dat je geopereerd bent en wens je nu heel veel sterkte en vooral beterschap! Ik hoop dat het nieuwe jaar voor jou dan beter begint! Je bent intussen wel heel creatief bezig geweest en hebt prachtige kaarten gemaakt!
Lia x

martina's kaartjes zei

hoi veerle, fijn dat je er weer bij bent deze maand ! top hoor ! maar 1 kaartje was echt voldoende geweest hahahaha ! allemaal mooi gedaan, super !
ik wens je nog heel erg veel beterschap toe, het klinkt allemaal heel erg pijnlijk, hopelijk raakt alles snel een beetje 'opgelost'
bedankt voor je deelname alweer, een heel erg fijn en vooral gezond 2018 gewenst !
grtjs,martina
x

Colien zei

Wow, wat een gave kaartjes! Alle drie zijn het kleine kunstwerkjes, stuk voor stuk prachtig! Heel veel beterschap nog, hopelijk ben je snel hersteld.
grtz.Colien

Jantine zei

Ik vind het erg knap, Veerle, maar liefst drie kaarten en ook nog hartstikke mooi!
Ik hoop dat je snel opknapt, nogmaals sterkte.
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Dag Veerle, je vorige bericht heb ik gemist! Jeetje, wat moet jij doorstaan. Hou de moed erin!
Je kaartjes voor het KKT zijn prachtig, vooral de middelste!
Goed herstellen xx

Margreet zei

Wat supervervelend voor je dat je sinds je vorige post nog steeds zoveel pijn en ongemak hebt, Veerle.
Wel fijn dat je weer in staat bent om kaartjes te maken en ze zijn heel erg mooi....vooral de Lavinia spreekt mij erg aan!
Ik hoop dat je in 2018 betere berichten hebt.
xxx Margreet

Rosina zei

Wat ben jij weer heerlijk creatief aan de slag gedaan met deze KKT kleurtjes Veerle...3 schitterende kaartjes heb je gemaakt en allemaal verschillende technieken gebruikt..
Ik wens je een snel herstel van je operatie...hopelijk gaat het de pijn en zwelling snel beter..heel veel sterkte ...

Lieve groetjes Rosina

Marfien zei

Ondanks alles toch weer 3 schitterende kaartjes, wens je heel veel sterkte ook voor je man die vast veel moet zorgen nu.
Gelukkig leidt knutselen ook een beetje af

Mariken zei

Goed bezig jij, met drie hele mooie kaarten! Veel beterschap en gauw opknappen maar!

Nelleke zei

Het is wel bijzonder hè, dat we ons eigen werk afkeuren. Terwijl ik vind dat je hele mooie kaarten gemaakt hebt. Dat je teveel zwart hebt gebruikt? Wij weten niet betere en denken dat het zo hoort. Wel fijn dat je weer wat gehobbyed hebt. Je hebt nog een lange weg te gaan. Maar bedenk: elke dag kom je er eentje dichter bij je doel. Beterschap. Groetjes, Nelleke

Larissa zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, stuk voor stuk erg leuk!
Heel veel beterschap.

!neke zei

Prachtige kaarten !!!!!En heel veel sterkte en vooral beterschap !

KarinsArtScrap zei

het zijn prachtige kaarten geworden Veerle.

gr karin

Marlene Atkinson zei

Your cards are gorgeous. Sorry to read you are still in pain and your face is still swollen, hopefully it will subside soon. Hugs Marlene

Unknown zei

There wonderful cards Veerle, the designs are fabulous and the red and silver look so good together. Sorry you still not making good progress health wise but hopefully soon things will get better and the days progress. Hugs Jennifer xx

Sarah zei

LOVE this beautiful collection Veerle. Hope that you are continuing to improve xx

chantal zei

Sorry dat ik gemist heb dat je geopereerd bent, maar dus nu nog wens ik veel beterschap.
Je hebt je laten gaan met deze kaarten. Ze zijn erg mooi, mijn voorkeur is deze met het konijn. Prachtig

liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

Mooie kaarten Veerle, het laztste vind ik het mooiste.
Jammer dat je na je ingreep zoveel pijn hebt, hopelijk gaat het snel de goede kant op!
Groetjes
Nancy

Ans S. zei

Prachtige kaarten heb je voor het KKT gemaakt.
Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Groetjes Ans

Ans Gilbert zei

Hoi Veerle,
Wat naar dat je nog zoveel pijn hebt, ik hoop toch dat het snel beter mag gaan, je kaarten zien er stuk voor stuk, mooi uit,
groetjes
Ans

Marijke zei

Ik vind je kaarten alle drie even mooi! en zeker als je je niet goed voelt dan vind ik dit heel goed gedaan! Veel beterschap en een prettige jaarwisseling. Groetjes Marijke.

Diny zei

Fijn dat je a;l weer een paar kaartjes hebt gemaakt Veerle.....ze zijn prachtig!
Jammer dat het verder nog niet zo gaat als je eigenlijk wilt.....heel veel beterschap voor je!
Fijne jaarwisseling en een mooi 2018.
Liefs Diny

Ellen zei

Mooie serie in rood en zilver! Alvast een hele fijne jaarwisseling!

Petra-loves-paper zei

Ik vind het ontzettend knap van je dat je toch nog 3 mooie kaarten hebt gemaakt ondanks je miserabele toestand. Snelle beterschap toegewenst!

Gerrina zei

Vervelend dat het niet zo snel vooruit gaat; kan me voorstellen dat je de tijd wel verder wil duwen...
De kaarten zien er helemaal niet slacht uit; de 1e is lekker grungy en toch elegant met de mandela, de 2e dan weer mooi strak gescrapt en de 3e is mijn favo; gave achtergrond en mooi de Lavinia stempels erop! Sterkte weer meis! Groetjes, Gerrina

Dortesjs zei

Great post this, do have a great new year 2018 ;O)) thanks for the old one

Creatiels zei

Ik kon niet vroeger komen kijken, we waren een paar dagjes weg (Efteling en gaan kijken naar Soldaat van Oranje).

Tof dat je toch drie mooie kaartjes hebt gemaakt.'t zal best lastig geweest zijn,
fijne eindejaarsfeesten en een inspiratievol en creatief 2018 gewenst.
groetjes
Els

Fikreta zei

sorry you are still swolen.
your projects are so nice
hugs

Nancy zei

Hey Veerle,

Hier beterschapswensen van de éne zieke naar de andere... Zit ook met een keelontsteking sinds kerstavond...

Weer een hele serie kaarten maakte je... top. Mijn voorkeur gaat naar de tweede.

Zelf was ik een dagje te laat door een blogprobleem maar dat is intussen gelukkig opgelost, zodat mijn kaart nu ook nog verschenen is.

Ik wens jullie alvast een fijn oudejaar toe en een mooie start van 2018!

Liefs,
Nancy

Claudia's kaartjes zei

Leuk kaartje. Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar 
Stunning card. My best wishes for the New Year 

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Sylvia zei

Hele mooie serie,Veerle.Vooral de eerste kaart vind ik prachtig.Beterschap en nog de allerbeste wensen voor 2018.

Groetjes,Sylvia.

My Card Attic: Hazel zei

Oh, my dear, sweet friend! I am so very sorry to hear of your horrendous health issues!! I have not been around much since before Christmas as I have had a lot on with my mother! So, I was unaware of how awful things have been for you! These makes are amazing (an even more so, knowing the pain you are in). I am sorry I have been remiss in my visits, only I have had a lot to do for my mum! I hope to do much better in 2018! Let's hope it's a happy, creative . . . and above all, a healthy one! Take care my friend! Love & Hugs. Hazel xx
My Card Attic

Margaret Mifsud zei

Hello Veerle! Sorry I haven't been here for a little while. I took a little break over the holidays so I haven't kept up any of my visits lately. Very sorry to hear you are still so swollen and in pain. I hope everything will clear up quickly for you soon. Your cards are stunning as always. Dont' know how you were able to manage them considering your health issues .. makes them even more amazing. Wishing you and yours all the very best for 2018 and hoping you will feel a lot better real soon! hugs xx

coldwaters2 zei

Hi Veerle I hope that you have improved since this post I love, love your beautiful selection of creations each one is quite magical well done
hugs
lorraine x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...