Volgers

donderdag 31 augustus 2017

Blog Candy

Deze post blijft bovenaan staan tot het einde van de candy. Scrol naar beneden voor de aller nieuwste blogpost.
This post remains on top until end of candy. Scrol down to see the latest blogpost.

Hallo allemaal,



Ter ere van mijn 500ste blog bericht wil ik onder mijn trouwe volgers een candy verloten. Het is een surprise pakketje. Wat moet je doen ? Als je mijn volger al bent en regelmatig een berichtje achterlaat kom je in aanmerking. Zet een reactie onder deze blogpost en zet de afbeelding van het cadeautje in je side bar met een link naar mijn blog. Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met donderdag 31 augustus. Op zondag 03 september maak ik dan de winnaar bekend die random getrokken zal worden.

Hi everyone,

To celebrate my 500th blogpost I wil do a little give away amongst my loyal followers. It will be a surprise package. What do you have to do? If you are my follower and leave a comment on a regular basis you are in to win this price. Leave a comment under this blog post and put the image of the gift box in your side bar with a link to my blog. This message will stay on top until thursday august 31th. On sunday september 3th I will announce the winner which will be drawn randomly.

Succes, liefs Veerle x

Succes, love Veerle x

58 opmerkingen:

Dortesjs zei

waue thank you for the chance to win. and congrat to you with the 500 blogpost I am a VERY regular follower and I will put the gift box in my side bar.
xx Dorte
http://fasterskorthus.blogspot.dk/

Veerle zei

Indeed you are Dorte. Good luck.
Veerle x

KarinsArtScrap zei

eerst gefeliciteerd met je 500ste blogpost en super gaaf dat je dit goed, en natuurlijk ook spannend.
en dat er nog minstens 500 erbij komen Veerle.
ik ga het op mijn blog zetten en dank je wel voor de kans.
Gr Karin

Veerle zei

Graag gedaan, succes Karin.
Veerle x

!neke zei

Helemaal leuk je 500 ste blogpost !
Zou zeggen ga zo door !!!!!
Zet hem op mijn blog !
groeten Ineke

Unknown zei

This is so very kind of you to give away a blog candy, hope you are still feeling better. Hugs Jennifer xx

Margreet zei

Proficiat met je 500e blogpost Veerle...ga zo door en ik zal je blijven volgen!
Leuk dat je dit met ons wilt vieren met een candy. Ik heb hem al in mijn sidebar gezet.
xxx Margreet

Iefje Ceulemans zei

Proficiat met je 500ste blogbericht! Ik ontdekte je blog maar recentelijk maar volg ze al wel! Ik probeer het op mijn blog te zetten. Grtjs, Iefje

Liz zei

Congratulations on your 500th Blog Post, Veerle! Thanks for all the inspiration. Off to add the gift image to my sidebar. xx

Diny zei

Van harte gefeliciteerd met je 500ste blogpost Veerle....wat veel zeg.....hopelijk komen er nog heel veel bij! Ik zet je candy in mijn sidebar.
Groetjes en bedankt voor deze kans,
Diny

Veerle zei

Dank je wel Diny en veel succes.
Veerle x

Veerle zei

Dank je Margreet, heel fijn. Succes.
Veerle x

Veerle zei

Ga ik doen Ineke. Succes.
Veerle x

Veerle zei

Thank you Liz for the compliment. Succes.
Veerle x

Veerle zei

Happy to do so Jennifer. Succes with the draw.
Veerle x

Veerle zei

Heel fijn, succes.
Veerle

Gerrina zei

Gefeliciteerd!!
Wat gaat dat snel zeg... ik doe graag mee en plaats je candy in m'n sidebar!
Fijne week gewenst!

Veerle zei

Heel fijn, succes Gerrina.
Veerle x

aussie aNNie zei

hehe posted on the wrong post....silly me, but I will post your candy onto my side bar and good luck to all ladies commenting. Congrats on your 500th post and many more to inspire us all..
xx[aNNie]

Veerle zei

Thank you Annie my sweet friend. And good luck to you too.
Veerle x

Barb zei

Congratulations on 500 blog posts Veerle. Your posts are very inspiring. Thank you for offering the candy. Just off to pop your parcel and link on my sidebar. Barbxx

Veerle zei

Wonderful Barb, good luck.
Veerle x

Sylvia zei

Gefeliciteerd met je 500 ste blogpost.

lenywim35 zei

Hi Veerle. Je kaart is prachtig en de rest op je blog ook . Heb lang niet gereageerd. Maar wist dus ook niet van de operatie die je te wachten staat. Ik wens je veel sterkte en hopelijk komt het allemaal veel beter. Op je candy reageer ik maar niet. Ik weet niet meer hoe die foto van je candy in de sidebar moet komen. En er is niemand die me kan helpen. Komt september wel weer.Wel veel succes met je candy, maar dat zal wel.
Nu was jij aan de beurt. 9 aug moeten we allebei naar t oogziekenhuis in Rotterdam. Wim in ieder geval krijgt een staaroperatie. Wat ze bij mij gaan doen weet ik nog niet. Links zie ik nog maar voor 40%. Daarom is kaartenmaken e.d. ook niet in beeld. Hopelijk 24 aug een workshop van Marjan in Delft. Je hoort wel meer een andere keer. grts leny

Lia zei

Al 500 blogberichtjes waar we steeds weer van genieten, want je hebt telkens niet alleen mooie kaarten om te laten zien maar ook uitleg van technieken en dat vind ik heel fijn!
Dus op naar de volgende 500!
Lia xx

Lia zei

PS: Wellicht mis ik de uitslag van de candy want rond die tijd hebben we vakantie en er gaat geen laptop of zo mee!! Ik plaats hem wel in mijn sidebar.
Lia xx

Ela zei

Van harte met je 500ste! Wauw daar kan ik nog een puntje aan zuigen. Ga lekker door Veerle, geniet ervan! Groetjes Ela

Chrissy zei

I love surprises Veerle and thank you so much for the chance to win your candy..congratulations on your 500th blog post.

Luv CHRISSYxx

Veerle zei

You're welcome Chrissy my friend, good luck.
Hugs Veerle x

Veerle zei

Dank je wel Ela.
Grtjs Veerle

Veerle zei

Dank je wel voor het mooie compliment Lia.
Grtjs Veerle

Veerle zei

Dank je wel Sylvia, succes.
Grtjs Veerle

Claudia's kaartjes zei

Oh, wat leuk, Veerle een candy. Ik doe graag mee. Ik hoop dat je nog vele berichtjes mag maken. Hup naar de volgende 500, zou ik zeggen

grtjs
claudia

Veerle zei

Hallo Leny, ik zet je erbij voor de blog candy want jij was altijd al een trouwe bezoeker. Mijn moeder is pas aan staar geopereerd en dat is zeer goed meegevallen dus komt wel goed hoor met Wim. Succes met de candy. Groetjes Veerle

Veerle zei

Dank je wel Claudia en ook voor jou succes.
Groetjes Veerle

Fikreta zei

congrats on your 500th post!
Hope you will have them many more!
thank you for the chance!
lots of hugs

coldwaters2 zei

Hi Veerle how lovely of you to offer a surprise candy for your 500th anniversary, I look forward to celebrating your 1000th, you are amazing my friend
hugs
lorraine x

Veerle zei

Thank you Fiki and good luck.
Gr Veerle

Veerle zei

Thank you Lorraine. I'm looking foreward to my 1000th too LOL. Good luck with the draw. Hugs Veerle x

My Card Attic: Hazel zei

Congratulations Veerle my friend! 500 posts! WOW! What a milestone! Luv & Hugs. Hazel xx
My Card Attic

Veerle zei

Thx Hazel it sure is a milestone. Good luck with the draw.
Hugs Veerle x

Mia zei

Congratulations, Veerle. I wish the best to you and your blog. I am sure the winner will love your candy. I am a new follower of your blog. We will be in touch. Kisses from Greece!

Veerle zei

Thank you Mia and welcome to my blog. Do you have a blog too I can visit? Gr Veerle

Mia zei

Thank you, Veerle, and welcome to my blog, too. Have a great week, my friend.

Rosina zei

Hoi Veerle
Ik kwam nu pas weer in blogland en zag een mooie groot rode cadeaudoos voorbij komen....en wat leuk dat je zo een leuke verrassing gaat verloten onder je volgers...
Gefeliciteerd hoor met je 500e blogbericht.. een mooie mijlpaal bereikt...en hopelijk kan ik nog heel lang van je schitterende creaties genieten
Ik loot natuurlijk heel graag mee

groetjes Rosina

Epie zei

Natuurlijk wil ik ook graag meedoen ,op naar je 600e bericht !
Zal je candy op mijn blog plaatsen , we horen het wel haha.....
Veel succes hoor , groetjes van Epie

Odette's kaartenhoekje zei

500 blogposten ... Wat super Veerle, gefeliciteerd en wat een schitterende candy ... ik doe graag mee ...
Groetjes, Odette.

Veerle zei

Succes ook voor jouw met de trekking Rosina en nog veel beterschap voor u. Groetjes, veerle

Veerle zei

Succes Epie.
Groetjes Veerle

Veerle zei

bedankt, succes.
Groetjes Veerle

Nancy Soetaert zei

Jammer dat je zo helemaal ver weg woont, zou me wel leuk lijken om eens een workshop bij je te volgen! Je uitleg op je blog is alvast altijd heel goed.
Proficiat met je 500 blogposts en succes met de volgende 500 en meer! Kunnen wij mooi blijven meegenieten!
groetjes
Nancy

Veerle zei

Succes met de trekking ook voor jouw Nancy. En afstand is relatief als je een auto hebt, niet?
Groetjes, Veerle

Nancy Soetaert zei

Ik ben niet echt een grote liefhebber van autorijden. Tot een uurtje gaat nog, verder wordt moeilijk (ook omdat ik redelijk snel vermoeid word) en zeker op onbekend terrein... ik ga liever ergens met het openbaar vervoer, of ik gebruik mijn man als chauffeur, maar die is helaas ook niet altijd vrij...

lenywim35 zei

Sanne en Nick op Schiphol uitgeleide gedaan. Even gekeken of het vliegtuig goed was vertrokken , - op de pC - dus even gelegenheid op je blog te kijken.
Leuk, dat er een aantal bloggers haar gaan volgen. Wie weet wat je te weten komt. ???
Ik ben naar 2 maal naar t Oogziekenhuis geweest. Buiten het petrygium heb ik ook Macula , is ontdekt. Een behoorlijk gerafeld netvlies. Verder moet ik nog enige uitslagen krijgen en dan horen we eind september/oktober meer. Vandaar het gesichtsverlies. Gisteren een workshop gehad bij Marjan vd Wiel bij HobbyVoordelig. Kaart is nog niet klaar. Komt wel.
Liefs leny

Jantine zei

Wauw! 500 posts!
Ik meld me op de valreep nog graag aan voor je candy!
Groetjes
Jantine

Nelleke zei

Leuke actie, maar ik zie dat ik te laat ben, het is al 1 september. Groetjes, Nelleke

Veerle zei

Succes Jantine. Gr Veerle

Veerle zei

Ik zal je er nog bij zetten Nelleke.
Gr Veerle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...