Volgers

dinsdag 12 november 2013

Kinderkaarten

Mama vroeg me of ik voor een jongen en een meisje een kinderkaart wilde maken. Zij heeft dan een snoesjes afbeelding gekozen in mijn map en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Verder waren er geen eisen behalve dat de kaarten niet te overdadig mochten zijn en ze moesten blanco zijn.
Voor de jongens kaart mocht ik volledig mijn eigen ding doen. Omdat er zoveel twijfel was over de meisjes kaart (vanwege zoveel leuke afbeeldingen om erop te zetten) kon ik het niet laten om nog een tweede meisjes kaart te maken. Dat is dan een kaart geworden met een stempel afdrukje van Lars en Lilly dat ik heb ingekleurd met Faber Castell potloden.

Dit is de snoesjes kaart

 
Dit is de andere meisjes kaart met het stempel afdrukje van Lars & Lilly.






5 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw Veerle, wat maak je een prachtige, lieve en warme kaarten!
Groet van Alexan

Anoniem zei

hoi Veerle
eventjes niet langs geweest, en alweer zoveel mooie kaartjes
en welk had je mama nu gekozen?
gr leentje

Veerle zei

Dank je wel voor je lieve compliment
Groetjes, Veerle

Anoniem zei

mooi

Anoniem zei

yvette goed avond veerle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...