Volgers

maandag 16 december 2013

Vintage

Een weekendje Parijs, een ontsteking aan de rechter bovenarm en nog enkele zeer drukke dagen hebben ervoor gezorgd dat het even geleden is dat ik nog een kaartje kon maken. Maar gisteren heb ik eindelijk ondanks de pijn aan de arm mijn knutsel gerief nog eens boven gehaald. Ik had zin in een heel aantal uiteen lopende soorten kaarten maar het is uiteindelijk toch een Vintage kaart geworden.
Ik ben benieuwd naar jullie verdict.



 
Gebruikte materialen:
 
Dubbele witte kaart 13,5x13,5
Enkele witte kaart van 8x10,5 + 6,5x8 + 5,5x13,5
Dessin Papier MD Pretty Papers Bloc Soft Pastels
Plaatje: MD Nostalgia VK9518
Distress Ink: Brushed Corduroy
Witte plakparels - kanten lint voor strikje - oude knoop
Witte meeldraden - Champagne roosjes
Unique Doily met bloemrand 60mm
Ponsen: FLP002 + FLP003
Mallen: Joy 6002/0257 & 6003-0001
MD Creatables LR0192 + LR0271

6 opmerkingen:

Unknown zei

Het is weer een schat van een kaartje geworden,
Lieve groetjes Lisa

Anoniem zei

Het is een lieverdje en heel mooi gedaan, weer een juweeltje, liefs van Lydia

Anoniem zei

Heel mooi gedaan Veerle.
lieve groetjes, Tonny

Maria Kranen zei

Er is maar één woord voor, prachtig!!!

Anoniem zei

Lieve Veerle,

wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt

Liefs van Hetty

Anoniem zei

hallo Veerle,
nu pas tijd om een berichtje achter te laten.
wat heb je weer een pracht van een kaartje gecreëerd, een juweeltje vind ook ik het juiste woord
liefs Leentje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...