Volgers

zondag 30 augustus 2015

Stamping + Die Cuts - New Challenge

Hi everyone, and welcome to challenge #108
 
It is time to announce the start of our new challenge over at
Addicted To Stamps Challenge Blog

And the theme of our new challenge for the comming 2 weeks is
Which means we need to see some stamping, since we are a
stamping blog and this time we need to see DIE CUTS.
That's not so difficult I think.


Hallo allemaal, en welkom bij challenge #108

Het is alweer tijd om de start aan te kondigen van onze nieuwe challenge
bij de Addicted To Stamps challenge blog
En het thema van onze uitdaging voor de komende 2 weken is
"Stempelen met Die Cuts"
Dat wil zeggen dat we iets van stempelen moeten zien, we zijn dan ook
een stempel blog en we moeten iets zien van mallen uitsnedes.
Haal dus je stempels boven en je mallen en ga lekker aan de slag.
Deze uitdaging is niet zo moeilijk denk ik.

So here are my 3 inspiration cards for you.
En hier zijn mijn 3 inspiratie kaartjes voor jullie.

 
The first one is a Baby card and I have used stamps from a Joy! Crafts sheet.
My Die Cuts are the bottom of the flowers and the leaves and
they are all from CreaLies as is the little tag at the bottom.
Mijn eerste kaart is een Baby kaartje en ik heb stempels gebruikt van
een Joy! Crafts vel. Mijn Die Cuts zijn de blaadjes en de bodems
onder de rozen en het labeltje onderaan en die zijn allemaal van CreaLies.
 
 
For my second card I stamped the song text in second generation stamping.
Then the grasses at the bottom, and my sentiment.
The birds are my Die Cut.
Voor mijn tweede kaartje heb ik de muziek gestempeld in tweede generatie
stempelen en onderaan de grassen. De vogels zijn mijn Die Cut.
 
 
 
And finally my third card is a sympathy card (again) and here
I stamped script as background and the weeds are a Spellbinders Die.
En tot slot mijn derde kaartje is een condoleance kaart (alweer) en
hier heb ik een script stempel afgedrukt als achtergrond en het koren
is een Spellbinders mal.
 
 
I hope I have given you some inspiration to join in our challenge.
Please check out what  lovely projects my teammies have made, for
this go to our challenge blog HERE 
Thank you for watching and for commenting and please do join in.
Hope to welcome you again next blogpost, hugs Veerle x
 
Ik hoop dat ik jullie een beetje inspiratie heb kunnen geven en zin
om ook mee te gaan doen. Ga even kijken welke mooie projecten mijn
team genootjes gemaakt hebben, ga hiervoor naar ons challenge blog HIER
Dank je wel om een kijkje te komen nemen en een berichtje achter te laten.
En doe gezellig allemaal mee met deze leuke challenge.
Hopelijk mag ik jullie opnieuw welkom heten bij mijn volgende blog post.
Hartelijke groetjes van Veerle x
 
 



17 opmerkingen:

Doreen zei

Wow three gorgeous cards,love them all.xxx

coldwaters2 zei

WOW Veerle these are three beautifully designed cards I was only expecting to see the one card so what a wonderful surprise to have three gorgeous makes to view love them all
hugs
Lorraine x

Odette's kaartenhoekje zei

Veerle het zijn allemaal beauties van kaartjes ... Wat kan jij toch goed overweg met al die stempels ... super hoor !
Groetjes, fijne zondag ! Odette.

Laine zei

Such lovely creations Veerle.
Laine
xx

Fikreta zei

Gorgeous cards
have a nice day
hugs

Ans Gilbert zei

Drie prachtige creaties, ik vind de zwart/witte wel heel erg mooi, leuke combinatie van stempels,
groetjes,
Ans

KarinsArtScrap zei

mooie kaarten heb je gemaakt Veerle allemaal anders voor de gelegenheden maar mooi.
Gr Karin

Unknown zei

Three gorgeous cards Veerie, love the design and stamping but my favourite has to be the second one. I love this one. Hugs Jennifer xx

Sylvia zei

Prachtige serie kaarten,Veerle.Weer heel mooi stempelwerk.

Groetjes,Sylvia.

Jean zei

A lovely set of cards Veerle, I like all of them.
Jean x

aussie aNNie zei

Beautiful creations with wonderful details and colours.xx
{The Journey Is The Start aNNie my personal blog}

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hi Veerle, zo jij hebt zin in het nieuwe seizoen, maar liefst 3 voorbeeldkaarten...;) Ze zijn mooi geworden, ik ben vooral weg van de eerste, lekker vrolijk.
Lieve groetjes Miranda

Danoesja zei

Hoi Veerle
Jij pakt gelijk goed uit met drie prachtige kaartjes, heel verschillend maar allemaal erg mooi.
Liefs, Danoesja

Céline zei

gorgeous
hugs
céline

Nessa's Crafty Place zei

Beautiful cards Veerie-I do like the bird on a wire stamped card gorgeous!
Have a good week,
Hugs,Nessa xxx

Gerrina zei

Mooie kaarten! De 1e zo schattig, maar de 2e is mijn favoriet; wat is die indrukwekkend en dat in 2 kleuren! Je 3e kaart is dan weer ook nog elegant... Was weer een genot om hier te komen kijken! Groetjes, Gerrina

Erica ♥ zei


Dat zijn nog eens mooie kaarten, allemaal hebben ze wat,
al vind ik de eerste echt super gaaf en mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...