Volgers

zondag 15 november 2015

Blogger problems

Hi friends,
 
This morning my new post went online with my 3
DT cards with the spotlight technique for our
new challenge over at A Bit More Time To Craft but until
now it hasn't appeared in my reading list is anyone of you
seeing it ?
The post is there because the link from the challenge blog
to my post is working.
 
 
Hallo blogvrienden,
 
Deze ochtend heb ik mijn blogpost online gezet met mijn
3 DT kaarten met de spotlight techniek voor ons challenge blog
A Bit More Time To craft maar tot nu toe is deze post niet
in mijn leeslijst verschenen.
Hebben jullie hem wel gezien ?
De post moet ergens hangen want de link van het challenge blog
naar mijn blog bericht werkt wel.
 
 


7 opmerkingen:

Rosina zei

Je kaartje is nu zichtbaar hoor Veerle en het is een PRACHTIGE
En blogger doet wel meer raar.....ik zit met het probleem van reageren ...komt er een heel vervelend verivicatie vensters en dan kan ik niet meer publiceren...ook vervelend....

groetjes Rosina

martine zei

Hallo Veerle,
heb dat ook al eens meegemaakt maar nu is je kaartje zichtbaar
blogger heeft soms rare keuren
prachtig kaart veerle mooie kleurtjes
fijne avond groetjes van martine

Gerrina zei

Hoi Veerle,
Ik merk wel vaker dat ik posts van vrienden helemaal niet zie. Hier in huis log ik me vaak 2x in op 2 verschillende PC's en op de ene zie ik een post dan niet die ik op de andere wel zie...
Het is natuurlijk allemaal gratis en ik geloof best dat er heel veel acties op blogspot elke dag weer gebeuren, dus kan me best voorstellen dat het wel eens niet goed gaat, maar dit zie ik regelmatig en vind het niet fijn als ik zo weleens een mooie post mis... Groetjes, Gerrina

Ans Gilbert zei

Hoi Veerle,
ik zag je kaartje vanmorgen al via Bloglovin, alleen als ik op de link klikte, kwam er geen blogpost tevoorschijn,
ik zie nu alleen maar een stukje van je kaart,
groetjes,
Ans

Fikreta zei

I did not see them

Nelleke zei

Ik zag ook je vorige kaarten. Mooie techniek zeg. Groetjes, Nelleke

Jacee zei

I don't know whats happening with blogger at the moment Veerle, so many strange things seem to be happening, lets hope it soon gets it's self sorted out very soon
Hugs Jacee
Simply Paper Card Design

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...