Volgers

woensdag 29 maart 2017

Kleurenschakel 3/Colour Chain 3

Hallootjes allemaal,

Zijn jullie ook zo opgewonden vandaag ? Reden genoeg zou ik zo zeggen want vandaag is het tijd voor de 3de kleurenschakel van 2017. Het Pastel Roze is meegekomen van vorige maand en daar heeft Sarah Kraft bij gekozen. We moesten deze maand dus werken met Pastel Roze + Kraft. Ik ben reuze benieuwd wat iedereen gemaakt heeft. 

Hi-di-hi everyone,

All participants of the colour chain are very excited today. Because we now have our 3th colour chain of 2017. The Pastel Pink we took along from last month and Sarah chose as second colour Kraft. So this month we had to work with Pastel Pink + Kraft. I am very curious what everyone has made.

Here are mine.  Hier zijn mijn creaties.

Deze keer nog meer dan vorige maand zat ik serieus op mezelf te grommen omdat ik gezegd heb dat ik ongeacht de kleuren elke maand een mannenkaart ging maken. Maar ik heb het wel gedaan. Hieronder het resultaat.

This time even more than last month I was quite angry at myself for telling I was going to make a male card every month dispite what the colours are. But I did it. Below the result.


Ik heb op een Kraft kaart met Versafine Vintage Sepia de houtstructuur gestempeld. Een vlag banner gestanst en die daarna tussen een houtstructuur embossing folder door de stansmachine gedraaid. Voor het pastel roze heb ik op de banner na het embossen roze embellishment mousse gezet. Ook de cirkel achter de gans is in pastel roze linnen karton. Tot slot heb ik ook de Kraft envelop een gestempelde boord van houtstructuur gegeven.

On Kraft card I stamped the woodgrain with Versafine Vintage Sepia. I cut out a flag banner and then ran it through the die cutting machine between a woodgrain embossing folder. To add the pastel pink I rubbed pink embellishment mousse onto the embossed banner. Behind the goose a pastel pink linnen circle. I also gave the Kraft envelope a stamped woodgrain border.


Iets totaal anders nu. Een heel vrouwelijke kaart in Kraft karton en pastel roze linnen karton.

Something totally different now. A very feminine card in Kraft cardstock and pastel pink linnen cardstock.


En ook nummer 3 is weer iets totaal anders. Hier heb ik een stempel van Penny Black gebruikt en die ingekleurd met mijn Clean Colors, water op gespritst en dan afgedrukt op aquarell papier. Dit gemat op pastel roze linnen karton en dan op de basis kaart van Kraft karton.

And also number 3 is something totally different. Here I used a Penny Black stamp which I coloured in with Clean Colors, spritst water on it and stamped it onto water colour paper. Layered this on linnen pastel pink and then onto my kraft base card. Some embelli's and finished.

Ik heb gisteren namiddag nog vlug-vlug mijn kaarten moeten maken want ik had er totaal de tijd nog niet voor gehad. Ik kom spoedig bij jullie langs om te komen kijken. Als je naar Martina's  blog gaat dan zie je daar de volledige lijst van alle deelnemers.

Groetjes en tot de volgende keer, Veerle

Yesterday I stil had to make rush-rush my cards because I hadn't had the time yet. If you go to Martina's blog you'll find the entire list of participants. Those who colour blogland pastel pink and Kraft today. 

Thx for stopping by and leaving me a comment, hugs







45 opmerkingen:

Diny zei

Wow.....wat heb je drie heel verschillende....prachtige kaartjes gemaakt Veerle!
Groetjes Diny

Colien zei

Wat een gave productie in de gevraagde kleurtjes! Drie heel verschillende kaartjes, maar alle drie heel mooi!
grtz.Colien

Margreet zei

Hé, jij hebt bewezen dat roze voor een mannenkaart heel goed kan! Wat een gaaf kaartje! Ook je andere 2 kaartjes zijn heel mooi.
xxx Margreet

Gerrina zei

Best een rare combi, maar vooral de 1e vind ik zooo mooi! Stoer en zacht tegelijkertijd; knap! Groetjes, Gerrina

Rosina zei

Het is een heel leuk mannenkaartje geworden in deze KKT kleurtjes Veerle ...maar ook de andere 2 zijn prachtig...vooral de 2e is heel sierlijk met die mooie stansjes..

groetjes Rosina

Marfien zei

Je hebt weer knap werk geleverd Veerle, ze zijn alle drie heel goed gelukt

Marijke zei

Mooie kaarten allemaal. Heel gewaagd dat je met deze kleuren een mannenkaart hebt gemaakt. De dameskaart is ook mooi gemaakt. De bloem vind ik ook erg mooi! goed bezig geweest hoor! Groetjes Marijke.

Ellen zei

Jeetje zeg, wel drie kaartjes voor het KKT! Vind vooral de onderste met de bloemen erop erg mooi, lekker fris van kleur.

KarinsArtScrap zei

je hebt een hele mooie serie kaarten gemaakt Veerle
Gr Karin

martina's kaartjes zei

wat zijn je kaartjes leuk en mooi geworden, vooral de eetse twee zijn helemaal top !
fijn dat je weer van de partij bent !
bedankt voor je deelname, op naar de volgende uitdaging
grtjs,martina
x

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende kaarten zijn het stuk voor stuk.
Jij maakt er nog veel meer uitdaging van...maar wel een heel slim idee om telkens een mannenkaart te maken.

fijne dag liefs Annemarie

Sarah zei

Super cards Veerle, a lovely colour combo, reminds me of milkshakes...Strawberry and chocolate!! xx

Jantine zei

Wauw Veerle, drie heel verschillende kaarten. Leuk hoor! En dan ook een mannenkaart in deze kleuren, wat een uitdaging :-) Zeer geslaagd alle drie!
Groetjes
Jantine

Ans Gilbert zei

Hoi Veerle,
geslaagde mannenkaart en ook de 2 andere kaarten zijn heel mooi, ik vind de middelste kaart echt super,
groetjes,
Ans

Mariken zei

Goed bezig jij! Zelfs een mannenkaart met roze, das pas een uitdaging! Gezellige dag!!

Nancy zei

Hey Veerle,

Alweer een set kaarten in plaats van ééntje... Leuk hoe je die boomnervern in 2 manieren op 1 kaart verwerkt. Ook de tweede is super mooi uitgewerkt. Nummer drie is weer heel anders...
Ook deze keer vind ik de mannenkaart weer super geslaagd!

Liefs,
Nancy

Sylvia zei

Mooie serie, Veerle.Vooral de tweede is heel mooi.

Groetjes, Sylvia

lenywim35 zei

Heel gave kaarten in kraft roze. Het is dan ook een ideale combi. Maar ..... om nu op je mannenkaart meteen een "gans" te gebruiken.???? Maar wel een gave kaart. hihihi. grts leny w

Nelly zei

Supermooie kaarten gemaakt in de kleuren van KKT.

Groetjes Nelly

Linda Visser - van der Velden zei

Wow 3 kaartjes zelfs in deze kleurencombinatie. Leuk! Groetjes, Linda

My Card Attic: Hazel zei

Fabulous set of cards here Veerle! Luv n’ Hugs. Hazel xx
My Card Attic

Monique zei

Wat een mooie kaarten Veerle. Maar de middelste heeft mijn hart gestolen. Prachtig!!!

Lieve groetjes Monique

chantal zei

zo jij hebt je best gedaan! De eerste vind ik de mooiste! alle 3 verschillend en mooi
liefs Chantal

Laine zei

Stunning cards Veerle, so varied!
Laine
xx

Nancy Soetaert zei

schitterend werk Veerle, 1 en 2 zijn mijn favorieten. Het lukt dus inderdaad roze en kraft voor een man, maar ik denk dat dit hier thuis niet echt zou lukken...
groetjes
Nancy

Chrissy zei

Absolutely FABulous collection Veerle..gorgeous cards.

Luv CHRISSYxx

Fikreta zei

your cards are so nice!

Margo zei

Wat een toffe kaarten en allemaal zo verschillend ! Echt erg leuk !

Brenda zei

I am really loving the pink and kraft colors together Veerle and your cards are amazing!!! Trust me, I know a lot of guys that wear pink and like it. So why not a touch of pink on a guy's card?! I love it! I also love your other cards, especially that second one! Hugs, Brenda

GerJanne zei

Ha Veerle,
echt, gisteren nog gemaakt?? Wat knap zeg! Zulke mooie kaartjes en zo verschillend! Leuk dat je jezelf uitdaagt om elke keer een mannenkaart te maken.
GerJanne

Marlene Atkinson zei

Gorgeous cards Veerle, love the wood grain affect and the colours. Marlene

Petra-loves-paper zei

Roze op een mannenkaart is een pittige uitdaging, maar jij hebt er een schitterende kaart van gemaakt! Groetjes Petra

Unknown zei

Three fabulous cards Veerle and the pink and Kraft work so well together. Hugs Jennifer xx

Francisca zei

Wow wat een knappe collectie heb je gemaakt .
De tweede vind ik echt super .
Groetjes,
Francisca

Larissa zei

3 hele leuke kaartjes.
Knap dat je elke keer een mannenkaart erbij maakt.

Barb zei

Your cards are beautiful Veerle. That really is a lovely colour combination. Barbxx

Antoinette Voorn zei

Dankjewel Veerle voor je lieve woorden op mijn verhaal op mijn blog, waardeer het enorm. Ik zal de kracht nodig hebben xxx Groetjes Antoinette. Ps hele mooie kaartjes prachtig die vierkante

Creatiels zei

het is me gisteren niet gelukt om bij iedereen een kijkje te nemen naar de verschillende creaties.
een serie leuke kaartjes zijn het geworden,
groetjes
Els

Sarah zei

Knap Veerle! Drie verschillende kaarten maar allemaal mooi. Nr 1 is mijn favoriet! Groetjes

Nelleke zei

Hihi missie geslaagd om een mannenkaart te maken en nog geslaagd ook. Knap om ondanks tijd gebrek er nog drie te maken. Ans
Ders maar toch heel mooi. Groetjes, Nelleke

Anja v K@@rten zei

Weer prachtig hoor meisje. Vooral van nummer twee ben ik FAN :-).
Heb je mij berichtje nog niet gelezen?? Zie ik je zondag bij de Artspecially? Ik hoop van wel hoor.
Creatieve groetjes, Anja

Grietje Jansen zei

Wauw, wat goed zeg drie kaarten.
Erg mooi die houtnerf achtergrond van kaart 1.
Maar kaart twee vind ik echt fantastisch mooi.

Grietje

Liz zei

Three gorgeous card, Veerle. Love the combination of pink and kraft. xx

aussie aNNie zei

Absolutely stunning cards and designs, you sure are very professional in your creativity...xx ♥[aNNie]

MaryH zei

I like the smooth CAS style of #1..the woodgraining is wonderful with the sepia wildlife. Of course I love all the lacy layers of #2, and pretty colors again. Very soothing & feminine. The soft flowers look water colored and so lovely in pink. I like the pink & craft combo too! Well done on 3 gorgeous cards. TFS & Hugs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...