Volgers

dinsdag 22 oktober 2013

Beterschap

Iemand vroeg me of ik ook kaartjes op bestelling maak. Ja natuurlijk doe ik dat en heel graag zelfs.
Het zou een beterschapskaart en huwelijkskaart worden. En met volledige carte-blanche dat is natuurlijk helemaal oké. Uiteraard heb ik er meer dan 1 gemaakt zodat men kan kiezen. Twee beterschapskaartjes zijn al klaar en die heb ik hierbij gezet, een derde is nog in de maak en dat zal ik er nog bij zetten als ook dat klaar is.




En ja nu we toch bezig zijn, zetten we er ineens ook maar een vierde kaartje bij. Het mag ook al eens grappig zijn nietwaar ? ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

als je zo een kaartje krijgt, ga je je meteen weer beter voelen :)
liefs Leentje

Esther zei

Leuke kaartjes inderdaad. Ben ook benieuwd wat de keuze wordt :)
Groetjes Esther

Anoniem zei

hallo Veerle,
het kaartje met de paarse bloemen vind ik ook geslaagd, misschien omdat paars mijn kleur is?
nee, gewoon omdat ik het mooi vind
liefs Leentje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...