Volgers

maandag 7 oktober 2013

Huwelijksbootje

Eerder dit jaar trouwde een vriendin en als er iets is dat ik NIET graag doe, dan is dat centjes gewoon in een enveloppe steken.
Dus probeer ik voor elk huwelijk iets origineels te bedenken. En ditmaal had ik in stevig papier een grote boot gevouwen en die versierd.
Daarna heb ik allerhande kleine pakjes gemaakt waar ik dan geld heb ingestoken, de boot wat opgevuld met sisal en dan de pakjes erin gelegd.
Tot slot heb ik met de olba ponstang allemaal kleine bloemetjes geponst en daar dan de tekst mee gemaakt op de plaat voor de boot.
Nog een grote folie met strikken erond en klaar was de boot. Natuurlijk veel sneller verteld dan gemaakt ;-)
Maar het was wel leuk om te maken, én het was weer eens iets anders dan geld in een enveloppe ! Hieronder de foto's.


Voorzijde van de boot









Achterzijde van de boot





En hier volgen foto's van de kleine pakjes












En hier is het geheel dan ingepakt met folie



1 opmerking:

Anoniem zei

mooi gemaakt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...