Volgers

zondag 25 juni 2017

New Challenge Summer/Beach

Good morning crafters,

It's the start of our new challenge N°151 with this theme "Summer/Beach" it will be our last challenge before our summer break so join in massively. Our sponsor is Crafty Ribbons.

Goede morgen knutsel vrienden,

Vandaag is de start van onze nieuwe wedstrijd N°151 met als thema "Zomer/Strand". Het is onze laatste wedstrijd voor onze zomer pauze dus doe allemaal massaal mee. De sponsor is Crafty Ribbons.

I had made this card for someone who retired so this person will have lots of time to enjoy the beach now. So I thought this image would be very fitting. And it is also a fancy fold.

Ik heb dit kaartje een tijd geleden gemaakt voor iemand die op pensioen ging. Deze persoon zal vanaf nu veel tijd hebben om van het strand te genieten daarom vond ik deze afbeelding er wel bij passen. Het is ook een fancy fold kaartje met veel laagjes en flapjes.




I hope I could inspire you, for our challenge go to our challenge blog HERE and join in the fun. You have two weeks to come up with a creation of any kind as long as it fits the theme.

I hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren, voor de wedstrijd ga naar ons challenge blog HIER en doe gezellig mee. Jullie hebben twee weken de tijd om een creatie te posten op ons blog.

Take care, see you next time. Hugs Veerle x

Ik zie jullie de volgende keer graag terug, groetjes Veerle x

20 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Hello on this lovely Sunday afternoon, Veerle, this is one gorgeous card, love the mouse stamp and your fabulous interactive card. Great folds.xx
[aNNie]

Lia zei

Wat een verrassende zomer kaart! Hij geniet echt van het heerlijke weer en de rust van het pensioen!
Lia, xx

Liz zei

Fabulous card, Veerle. I love the adorable image and what a great fancy fold! xx

My Card Attic: Hazel zei

What a clever fold Veerle. And I LOVE that sweet little mouse!Have a lovely Sunday! Luv & Hugs. Hazel xx
My Card Attic

!neke zei

Hele mooie Veerle !

Sylvia zei

Hele mooie kaart,Veerle.Wat een leuk model.Mooi stempelwerk.

Groetjes,Sylvia.

Marlene Atkinson zei

This is a very clever card, gorgeous image. Hope you have had a lovely weekend. Marlene

Claudia's kaartjes zei

Toffe en prachtige kaart.
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Ans Gilbert zei

wat een prachtige kaart met een leuke stempel en een gave binnenkant!
gr.Ans

Margreet zei

Wat een leuk model, Veerle...en het plaatje is zó gaaf voor iemand die met pensioen gaat...mooi gekleurd!
xxx Margreet

Unknown zei

Wow Veerle, what a fabulous retirement card, super image and backing papers. The card fancy folds are superb and I must have a go at it. Hugs Jennifer xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart Veerle, ik kom al tot rust als ik je afbeelding bekijk, zie hem genieten :)
Mooi model kaart ook met de leuke flapjes.
Lieve groetjes Miranda

Laine zei

So bright and cheering Veerle.
Laine
xx

Sarah zei

This is fantastic Veerle and I love the unusual card design xx

Diny zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Veerle!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart met deze stempel en die flapjes!
groetjes, Caroline

Gerrina zei

Wat een mooie kaartvorm! Enne ik hou van water/strand scenes, ook als ze een beetje cute zijn; deze is mooi!! Groetjes, Gerrina

Nancy zei

Hey Veerle,

Wat een toffe pensioen-kaart! Daar zal de ontvanger zeker blij mee zijn!!
Kan je mij een keer vertellen van welk merk die 'eindelijk met pensioen'-stempel is? Ik heb hem, heb hem ook al meermaals gebruikt, maar kan hem nergens meer vinden in mijn ateljee. Is het ééntje op hout? Zo weet ik waar ik eventueel nog verder kan zoeken...

Liefs,
Nancy

Fikreta zei

love this gorgeous card!

Barb zei

A super card Veerle. The mouse is a dear little image and I really like the fold you've used for this card. Barbxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...